جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب حاتمی

حوزه/ حجت الاسلام حاتمی با بیان این که مهمترین هدف امام راحل یک دست کردن جهان اسلام در مقابل جهان کفر بود، علما و امت اسلامی باید با وحدت و همدلی در مقابل آمریکا و اسرائیل که مصداق شرک، الحاد و جنایت در دنیا هستند، ایستاده و آرمان های امام راحل را تحقق بخشند.

حجت الاسلام حبیب حاتمی، در حاشیه همایش بین المللی "امام خمینی(ره) و امت اسلامی، در هل لاله تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با ارزیابی مثبت روند اجرایی و برگزاری این همایش، گفت: همایش بین المللی یک روزه "امام خمینی(ره) و امت اسلامی"، با حضور 303 میهمان خارجی از بیست کشور دنیا و 280 میهمان داخلی و شخصیت های کشوری، لشکری و حوزوی، در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

مسئول هماهنگ کننده همایش بین المللی«امام خمینی و امت اسلامی» ادامه داد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی بیشتر مخاطبان، نخبگان و علمای جهان اسلام با افکار و اندیشه های والا و وحدت آفرین حضرت امام(ره) بوده تا بتوانند از این اندیشه های ناب، بهترین استفاده ها را ببرند.

وی خاطر نشان کرد: سوق دادن افکار و اذهان فرزانگان و علمای جهان اسلام به سوی اندیشه های تقریبی و وحدت آفرین امام(ره) و همچنین مبارزه با تکفیر و خشونت از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود که امیدواریم علمای اسلام به این مسئله عنایت ویژه ای داشته و در راستای تحقق این هدف تلاش نمایند.

استاد دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان با بیان این که مهترین هدف امام راحل یک دست کردن جهان اسلام در مقابل جهان کفر و شرک بود، ابراز داشت: امام خمینی اندیشه ایجاد حکومت اسلامی مبتنی بر احکام ناب اسلام را عملیاتی کردند، لذا بر امت اسلام است که با وحدت و همدلی در مقابل آمریکا و اسرائیل که مصداق شرک، الحاد و جنایت در دنیا هستند، ایستاده و آرمان های امام راحل را تحقق بخشند.

انتهای پیام 313/34

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha