سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم تصریح کرد: وظیفه تمام امت اسلامی و مستضعفان عالم است که یاد امام خمینی را جاودانه و زنده نگاه دارند و از سیره او الهام بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یکی از شبکه های اجتماعی وابسته به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، جملاتی از وی را درباره شخصیت امام خمینی(ره) منتشر کرده است.

بنابراین گزارش آیت الله عیسی قاسم با اشاره به جایگاه رفیع و برجسته حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: وظیفه تمام امت اسلامی و مستضعفان عالم است که یاد امام خمینی را جاودانه و زنده نگاه دارند و از سیره او الهام بگیرند.

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: امام خمینی یکی از برجسته ترین شخصیت ها بعد از معصومین در امت اسلامی است و از راسخ ترین علما در علم و ایمان است. او از جمله پایدارترین افراد در راه حق، صفای روح و اندیشه تابنده بود.

شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه انسانی با این عظمت به امور زمینی وابسته نمی‌شود و ارتباط با آسمان و معنویت است که چنین شخصیتی را خلق می کند اظهارداشت: انسان هایی مثل امام خمینی به ما معرفت الهی، امید و خشوع را یاد می دهند و کسب نور از مناهج و راه‌های خدایی را به ما عطا می کنند.

انتهای پیام/

20/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha