جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: تقویت تقوای دینی و سیاسی، شناخت و رصد دشمنان و ولایت مداری باید به عنوان یک اصل در وجود ملت، دولت و همه سیاسیون نهادینه گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، شب گذشته، در مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین یوم الله 15خرداد، در کرمانشاه با اشاره به عظمت، معنویت و اقتدار امام خمینی (ره)، گفت: تبلیغات گسترده ضد اسلامی دشمنان انقلاب نتوانست از علاقه مردم جهان به امام خمینی (ره) بکاهد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به خاطره ای از دوران دفاع مقدس، بیان داشت: جوانان عراقی امام راحل را ادامه دهنده راه سیدالشهدا (ع) می دانستند و صدام را ملعون و نجس می خواندند و این نشان دهنده محبوبیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در سراسر جهان بود.

وی در ادامه افزود: قدرت معنوی امام خمینی (ره) آنچنان در دل ها تلألو پیدا کرده بود که حتی دشمنان انقلاب نیز بر عظمت و قدرت الهی امام راحل اعتراف می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه، 15 خرداد را دمیدن روح جهاد در کالبد ملت دانست و اظهار داشت: قیام 15 خرداد، خط دادن به ملت برای مبارزه و ایستادگی در برابر کفر و طاغوت بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: قیام 15 خرداد، اسلام در حال منقضی شده را احیاء کرد و با به جوش آوردن خون ملتی بصیر، بینی دشمنان را به خاک مالید و زمینه ساز پیروزی انقلاب شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان، مظلومان و ستم دیدگان است، امام خمینی (ره) با رقم زدن انقلاب اسلامی آسودگی و اطمینان خاطر را برای کشور و سایر مسلمین جهان به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین با برشمردن برخی از شاخص های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام راحل، مطرح کرد: تقویت تقوای دینی و سیاسی، شناخت و رصد دشمنان و ولایت مداری باید به عنوان یک اصل در وجود ملت و دولت نهادینه گردد.

وی با اشاره به این که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، همواره در صدد نابودی انقلاب اسلامی بوده است، عنوان داشت: آمریکا با تشکیل گروهک های تروریستی در قالب طالبان، القاعده و داعش درصدد تضعیف اسلام و ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمین است، اما ملت بصیر و انقلابی همواره با حضور به موقع در صحنه های مختلف حربه های دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی همچون خاری بر چشم کوردلان و فتنه گران فرو رفت و بار دیگر اتحاد، همدلی و همگرایی انقلاب اسلامی را بر جهانیان ثابت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: توجهات خود را در ماه رمضان به سمت مسائل معنوی معطوف کنیم، چرا که رمضان ماه ریزش گناهان، جلب برکات الهی و تعالی روح است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: باید در ماه رمضان، روحیه امر به معروف و نهی از منکر را در خود تقویت کنیم، چرا که خداوند متعال، ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا نظاره گر اعمال ما می باشند.

وی با بیان اینکه مساجد سنگرهای مقابله با دشمن هستند، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان را به سمت مسائل معنوی و حضور در مساجد گرایش دهیم، چرا که مساجد پرورشگاه جوانان انقلابی و متعهد به آرمان های امام و شهدا هستند و امروزه شاهد حضور همین جوانان و حفظ سنگرهای مقاومت در سوریه و عراق هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان مسئولان را به خدمتگزاری بیشتر و توجه ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب فراخواند و عنوان داشت: فقر زدایی، مبارزه با فساد و تبعیض و برچیده شدن عواملی که سد راه پیشرفت انقلاب اسلامی است در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا روز به روز شاهد پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha