جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آئین بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در سریلانکا

حوزه/ مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) به همت جمعیت اهل بیت(علیهم السلام) سریلانکا و سایر مراکز علمی و فرهنگی در سریلانکا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشتی در شهر کالمونه سریلانکا، با حضور جمعی از شیعیان و علاقمندان به انقلاب اسلامی برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور زائری سفیر جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی نماینده جامعه المصطفی(ص) در سریلانکا و اورعی کریمی، رایزن فرهنگی کشورمان برگزار شد، سخنرانان به تبیین شخصیت حضرت امام(ره) و آثار و برکات وجودی این مرد بزرگ الهی اشاره نمودند.

در ادامه این مراسم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا ضمن تشریح اوضاع کنونی جهان اسلام، اظهار داشت: خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به ملت سریلانکا، در تعمیق روابط دولت های دو کشور و گسترش تعاملات میان ایران و سریلانکا بسیار تاثیرگذار است.

زائری در ادامه ضمن تقدیر از میهمان نوازی دولت و مردم سریلانکا، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با انقلاب خویش، پیام صلح، دوستی و برادری را به تمام مردم جهان به ویژه مسلمانان عالم منعکس نموده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha