شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا- حوزه اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب از برگزاری کارگاه های آموزشی طب اسلامی، فضای سایبری، برپایی حلقه های بصیرتی معرفتی، در ایام تابستان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری برنامه های تابستانی طلاب مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد و  گفت: طلاب مدرسه امام خمینی (ره) در اوقات فراغت تابستان با شرکت در کارگاه های آموزشی، سطح علمی و تهذیبی خود را ارتقا می بخشند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: بخشی از اوقات فراغت طلاب به یادگیری طب اسلامی و گیاه درمانی اختصاص داده شده تا با فراگیری این طب، سنت ائمه اطهار علیهم السلام را  بین مردم تبلیغ نمایند.

وی ادامه داد: کارگاه آموزش طب اسلامی دو روزه بوده و طلاب با اصول طب اسلامی آشنا می شوند و بخش های مختلف این طب را می آموزند.

حجت الاسلام کرمی نیا اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی حلقه های بصیرتی معرفتی، کارگاه های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، جلسات اخلاق و دعوت از اساتید مطرح و توانمند بخشی دیگر از برنامه های تابستانی مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب است.

وی افزود: نشر دین در فضای مجازی از برجسته ترین برنامه های مدرسه امام خمینی (ره) است که به صورت ویژه در حال پیگیری و انجام است و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به ترویج آموزه های دینی در فضای مجازی تأکید کرده، این مهم برای طلاب و مسئولان این مدرسه از اهمیت والایی برخوردار است.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب یادآور شد: طلاب این مدرسه با حضور در کارگاه های آموزشی فضای مجازی و سایبری با چگونگی ساخت وبلاگ های مذهبی، طراحی سایت و ... آشنا خواهند شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha