جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 381624
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
رسول موسویان نژاد

حوزه/ مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم از برگزاری محافل بزرگ انس با قرآن با محوریت مساجد و بوستان های شهری در ماه رمضان امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، رسول موسویان نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری دو نهاد شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری نمایشگاه قرآن ماه رمضان قم گفت: این همکاری نمادی از رویکرد اقتصاد مقاومتی در جلوگیری از هدررفت بیت المال است.

وی افزود: امسال سعی شده است برای سلایق مختلف، برنامههای مختلفی داشته باشیم؛ بخش کودک و نوجوان با حضور 5 کارشناس همزمان، خدمات مناسبی به این قشر ارایه میکند و کمک خاصی به ترویج فرهنگ قرآنی خواهد کرد؛ بخش هنری این نمایشگاه نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار است.

مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم گفت: در بخش نرم افزاری بهترین نرم افزارهای این حوزه در این نمایشگاه ارایه می شود؛همچنین در همین راستا بازارچه مناسبی نیز ایجاد کردیم که عمده محصولات تولید شده در کشور را عرضه خواهد کرد.

وی اظهارکرد: با همکاری شرکت ناشران، موسسات، منشورات متنوعی در این عرصه نیز ارایه خواهد شد؛ نشستهای علمی نیز در فضای نمایشگاه برگزار میشود؛ با توجه به ظرفیت کتاب کودک و نوجوان، غرفههای کودک و نوجوان در فضای مناسبی بیرون از ساختمان نمایشگاه دایر شده است که جذابیت خوبی برای کودکان و نوجوانان دارد.

مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم اظهارکرد: حضور رسانهها، از جمله شبکه قرآن، شبکه استانی قم، شبکه هدهد و شبکه معارف و رسانههای استان قم از جمله ظرفیت هایی است که امسال ایجاد شده است.

موسویان نژاد بیان کرد: ایستگاههای فرهنگی در سطح شهر با توزیع 100 هزار محصول فرهنگی ویژه ماه رمضان دایره شده است؛ امسال تلاش شد که  توزیع عادلانه ای از ارایه محصولات داشته باشیم که در همین رابطه سطح شهر بوستانهایی را فعال خواهیم کرد.

وی  به برگزاری جشنواره عکس موبایلی نیز در سطح قم  اشاره کرد و گفت:  در همین رابطه جشنوارههای بوستانی رمضانی قم با عنوان برکت  نیز در سطح شهر برگزار میشود؛ همچنین تلاش شده است که توزیع افطاری.در این ایستگاهها از پنجم تا 25 ماه رمضان انجام شود؛ در همین راستا نیز ایستگاههای ورزشی در بوستانهای علوی، بنیادی، شهروند و شهریار دایر میشود.

موسویان نژاد بیان کرد: با همکاری با دبیرخانه کانونهای فرهنگی مساجد طرح 30 محفل در 30 مسجد در 30 شب در سطح قم برگزار میشود و برنامه قرآنی مشق عشق در بوستان شهدای آذر است که با همکاری پایگاه مسجد النبی(ص) در بوستان شهدای آذر اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha