جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی اراکی اوقاف کرمانشاه

حوزه/مدیر ادراه کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تقویت و گسترش وحدت در جامعه اسلامی، گفت: مبلغان در ماه رمضان از بیان مسائل تفرقه انگیز خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، در حسینیه دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه، با تبریک  حلول ماه مبارک رمضان، به روند اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان اشاره کرد و اظهارداشت: مبلغان با دریافت حکم و با رسالت تبلیغ فرهنگ وقف و نشر احکام دینی، از سوی سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می شوند، لذا انتظار می رود به بیان احکام وقف پرداخته  تا مردم حلاوت و شیرینی وقف را حس کنند.

وی ادامه داد: مبلغان بایدبا مطالعه دقیق به بیان احکام به صورت مستند و براساس نیاز مردم و شرایط حاکم در منطقه پرداخته و با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه، از مسائلی که ممکن است موجب ایجاد تفرقه و اختلاف و همچنین هزینه برای نظام گردد، پرهیز نمایند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: مبلغان باید بکوشند تا با جوانان در مساجد طرح رفاقت و دوستی برقرار کرده و با صمیمیت احکام را بیان کنند، چرا که خداوند در جهت دعوت به دین با بندگان خود با عطوفت مهربانی برخورد می کند، لذا مردم نیز از سربازان امام زمان (عج) انتظار برخوردی پیامبر گونه را دارند.

حجت الاسلام حسینی اراکی تاکید کرد: امرز باید با اقتدا به مکتب انبیاء الهی، بسیجی وار رسالت تبلیغ و ترویج دین را به تحقق  رسانده، تا بتوانیم قدمی در جهت اقتدار اسلام و انقلاب برداریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha