جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و اجلاس فارغ التحصیلان در نیجریه

حوزه/ همزمان با ایام بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اجلاس فارغ التحصیلان جامعة المصطفی در نیجریه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مزمان با ایام  بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اجلاس فارغ التحصیلان جامعة المصطفی در نیجریه برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین علی فلاح زرومی در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، با بیان این که توکل به ذات اقدس الهی نخستین مولفه در مورد حوزه های دینی و معرفتی است، اظهار داشت: توکل به خداوند متعال، یکی از بارزترین ویژگی های حضرت امام(ره) است که هیچگاه در مواجهه با قدرت های بزرگ و استکبار جهانی خوفی به دل راه ندادند.
نماینده جامعه المصطفی در نیجریه در ادامه ، عمل به فرائض دینی و اقامه نماز در جوامع اسلامی را از مهمترین تاکیدات دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: پیشگامان عرصه تبلیغ دینی در جامعه، ضمن توجه به فضائل نماز اول وقت، همواره باید نسبت به اقامه نماز در جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
حجت الاسلام فلاح احترام به علمای دین را از دیگر بایسته های مبشران مکتب الهی عنوان کرد و اذعان داشت: توجه به وحدت اسلامی و تأکید بر پرهیز از اختلافات افکنی میان امت اسلام، از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه منادیان ندای حق تعالی قرار گیرد.
در ادامه این اجلاس، اساتید نمایندگی جامعه المصطفی در نیجریه، مباحثی را پیرامون ویژگی های مبلغان معارف ناب الهی ذکر کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha