پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آثار شهید مطهری

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه استان کردستان، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مطالعه آثار استاد مطهری توسط طلاب، از اجرای طرح مطالعاتی آثار استاد شهید در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام سالاری، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر لزوم ساماندهی اوقات فراغت طلاب و همچنین ضرورت آشنایی طلاب با آثار شهید مطهری، گفت: قطعا استاد مطهري(ره) یکي از برجسته ترين انديشمندان معاصر هستند، شخصيتي که در طول عمر پر برکت خود آثار فراواني را در زمينه هاي گوناگون بر جاي گذاشته که در همه آن آثار، يک هدف دنبال شده، لذا آشنایی با ابعاد شخصیتی ایشان از ضرورت های امروز طلاب است.

وی افزود: با توجه به توصیه و تأکید امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید درباره شخصیت و اندیشه های شهید مطهری و ضرورت ترویج آثار ایشان در جامعه، طلاب به عنوان ارائه کننده آموزه های اسلامی به مردم، باید در ابتدا خود با این آثار آشنا شوند و سپس مردم را با این اندیشه ها آشنا سازند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: در همین راستا و در جهت غنی سازی اوقات فراغت طلاب در ایام تعطیلات تابستان طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه برگزار می گردد.

وی، تقويت مباني اعتقادي، لزوم کسب بينش درست از معارف اسلامي و وجود انديشه هاي انحرافي بسيار براي منحرف کردن جوانان و تضعيف بنيان خانواده را از ضرورت های این طرح اعلام کرد و اذعان داشت: افزايش سطح معارف اسلامي و اعتقادي خانواده، آشنايي با انديشه هاي بزرگان و فرزانگان حوزوي، کسب بينش صحيح و درس از نظام فکري اسلام و پيشگيري از بروز آسيب‌هاي احتمالي در چارچوب انديشه و عمل از جمله اهداف این طرح است .

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه با بیان این مطلب که ثبت نام طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری به اتمام رسیده و دوره در طول ماه مبارک رمضان برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: بیش  از 30 نفر از طلاب این مدرسه در این طرح حضور خواهند داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha