شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان

حوزه /مدیر مدرسه الزهرا (س) صحنه با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه انقلاب گفت: تخریب چهره روحانیت از اهداف اصلی دشمنان است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه گردهمایی مبلغات شهرستان صحنه در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

خانم سعادت در این مراسم با اشاره به قداست ماه مبارک رمضان عنوان داشت: با عنایت پروردگار،  قداست، شرافت و برکات الهی در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه های دیگر دوچندان است.

مدیر مدرسه الزهرا (س) شهرستان صحنه با اشاره به فضایل ماه رمضان بیان داشت: ثواب تلاوت یک آیه از قرآن کریم در این ماه مصداق ختم قرآن در ماه های دیگر است، رمضان المبارک علاوه بر ماه بندگی و عبودیت ماه مغفرت  و رحمت بیکران الهی نیز می باشد.

وی در ادامه افزود: دستیابی به معرفت و غفران خداوند متعال یکی از اهداف ماه مبارک رمضان است که مستلزم مبارزه با نفس و تزکیه روح می باشد.

این استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه ابراز داشت: کسی که می خواهد روح را به عالم والا برساند باید خود را از عالم ماده جدا نماید که روزه داری انسان را به تجرد نزدیک می سازد و تناسب بیشتری را در انسان با فرشتگان الهی ایجاد می کند.

مدیر مدرسه خواهران الزهرا (س) شهرستان صحنه با اشاره به حدیث معراج بیان داشت: مهم ترین نتیجه روزه داری، کم خوردن و کمتر صحبت کردن است که موجب حکمت و معرفت در انسان ها خواهد شد.

وی ادامه داد: وجود معرفت در انسان ها موجب تقرب به بالاترین مراتب می شود؛ جواز صراط و رهایی از جهنم برای افرادی است که با تقوای الهی در زمره بهره مندان از کرامت خداوند متعال قرار بگیرند.

سعادت، در پایان ابراز داشت: امروز دشمنان درصدد تخریب و خدشه دار نمودن چهره روحانیت هستند لذا بصیرت و هوشیاری دو اصل اساسی در جهت گمراه نشدن مبلغان است که علاوه بر حفظ این دو اصل باید زمینه های هدایت و سعادت مردم را نیز فراهم کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha