جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم /حزب الله لبنان

حوزه/ در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سید حسن نصر الله آمده است: ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد ومنتظر و عده‌های الهی در تحقق حاکمیت حق به رهبری منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهیم ماند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» اخیرا هیئتی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سفر به لبنان با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دیدار و پیام حمایت این نهاد عالی حوزوی از مقاومت لبنان را به وی تقدیم نمود. متن پیام حمایت و تقدیر و تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حزب الله لبنان که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین رسیده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله «دامت توفیقاته»

دبیرکل محترم و سرافراز حزب الله لبنان

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حضور در میدان مبارزه ومجاهدت توفیقی الهی است که شامل حال بندگان خاص خداوند می‌شود. شما که امروز با حیات پیوسته با نور معرفت، و برخاسته از عمق ایمان، زندگی در راه مبارزه را انتخاب کرده‌اید، مصداق «منهم من ینتظر» هستید که همراه با رزمندگان مقاومت «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله» را معنا کرده‌اید و باب بهشتی جهاد را همچنان پر رهرو قرارداده‌اید.

امروز تمام آزادیخواهان جهان شما سید مقاومت را  یکی از مفاخر امت اسلامی مبارزی بیدار و متعهد در راه جهاد با جهالت تکفیر و دنائت وجنایت اسرائیل خبیث می‌دانند.

ای سید مجاهدان

اسلام ناب محمدی و بویژه جهان تشیع در طول تاریخ، از صدر اسلام تا‌کنون، سوابق درخشانى در میدانهاى خون و شمشیر داشته، و ثمره مجاهدانی چون شما این شجره طبیه را مستحکم‌تر گردانیده است.

شمایی که براى رضاى حق تعالى راه مبارزه را برگزیده‌اید و براى ارزشهاى معنوى و انسانى بپاخاسته‌اید چه باک دارید از شهادت عزیزان و آسیب دیدن نور چشمانتان در جبهه مقاومت و تحمل سختی‌ها.

حزب الله عزیز ما، در روز رستاخیز با سرافرازى در پیشگاه مقدس خداى بزرگ و پیامبران و امامان معصوم (علیهم السلام)  اولیاى الهی، صف‌هاى طولانى از شهیدان در راه دفاع از حق را عرضه مى‏دارد؛ و انشاءالله ما نیز همراه و همنشین این فرزندان و مجاهدان عزیز باشیم.

روحیه بالای ایمانی و تبعیت از ولایت الهی امام خمینی(قدس سره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و خلف صالحش امام خامنه ای«مدظله العالی» حزب الله قهرمان را خار چشم آمریکا،اسرائیل ومرتجعان منطقه قرار داده است واین ولایتمداری خالصانه ،حزب الله را قدرتی تاثیر گذار وشکست ناپذیر کرده و خواهد کرد.

ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد ومنتظر و عده‌های الهی در تحقق حاکمیت حق به رهبری منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهیم ماند که صبر ومجاهدت، در این راه پیروزی را نزدیکتر خواهد گرداند.

سلام ما را به تمام رزمندگان مقاومت، حزب الله قهرمان، جانبازان، خانواده‌های شهداء و مدافعان اسلام ناب محمدی وحرم اهل‌بیت(علیهم السلام) برسانید.

خداوند شما را در این راه پر بهجت مشمول الطاف خاصه خود گرداند وشما سربازان حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را پیروز وسربلند به قله های افتخار ومجد اسلام برساند. انشاالله

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha