پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام یونس گلی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری اردوی متمرکز میثاق طلبگی، با شرکت همه طلاب استان، در مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام گفت: هرچند دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدید الورود، برگزار می گردد، اما با توجه به این که تمامی طلاب نیز باید به میثاق طلبگی پایبند باشد، لذا با موافقت مدیر حوزه استان، یک دوره 15 روزه از 22تیر الی 6 مردادماه، به صورت متمرکز با فراخوان تمامی طلاب استان، در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج)  شهر ایلام برگزار  می گردد

وی ادامه داد: این دوره که الهام گرفته از دوره میثاق طلبگی  می باشد، باهدف تعمیق مباحث اخلاقی و علمی در بین طلاب و همچنین ایجاد فضای بسیار خوب برای پر کردن اوقات فراغت طلاب طراحی شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به این که دوره 15 روزه تابستانی طلاب استان با همکاری معاونت های  پژوهش، آموزش، امور طلاب و تهذیب پیگیری و اجراء می شود، افزود: در این دوره برنامه های به موضوعاتی چون اخلاق، زی طلبگی، احکام، قرآن، فن خطابه و مداحی، روش تحقیق و پژوهش، بحث ولایت فقیه، مشاوره، ورزشی و اردویی، شبی با شهداء، پرسش و پاسخ، نقد فیلم و ... پرداخته می شود و در پایان نیز به نفرات برتر کمک هزینه سفر به کربلا، مشهد و قم اهداء خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha