پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گونه بندی

حوزه/با وصول بیش از ۵۰۰ عنوان از آثار حوزویان سراسر کشور به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، گونه‌بندی آثار توسط کارشناسان کتابشناسی همایش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، با وصول بیش از 500 عنوان از آثار حوزویان سراسر کشور به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، گونه‌بندی آثار توسط کارشناسان کتابشناسی همایش آغاز شد.

در این مرحله، هیئت‌ کتابشناسی دبیرخانه همایش که متشکل از سه نفر کارشناس کتابشناسی هستند، آثار رسیده را در 16 گروه علمی همایش طبقه‌بندی نموده و نتیجه را در کاربرگ مرتبط ثبت می‌کنند.

برپایه این گزارش: گونه‌بندی آثار رسیده در گروه‌های علمی: تفسیر و علوم قرآن، حدیث و درایه و رجال، فلسفه، كلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره و تراجم، فقه و اصول، كتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، حقوق و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تكنولوژی آموزشی صورت می‌گیرد.

خاطر نشان می شود: براساس برنامه‌ریزی دبیرخانه همایش، گونه‌بندی آثار رسیده تا 20تیرماه1395 ادامه خواهد داشت. خاطرنشان‌ می‌شود آثار گونه‌بندی شده، در اختیار هیئت‌های داوری 16 گانه همایش، جهت ارزیابی اولیه(اجمالی) قرار داده می‌شود.

شایان ذکر است: فراخوان آثار حوزویان برای شرکت در «هجدهمین همایش کتاب سال حوزه»، از اسفندماه 94 آغاز شده و تا پایان خردادماه 1395 ادامه دارد. دانش‌آموختگان حوزوی‌ برادر و خواهر که کتابی از آن‌ها برای اولین بار در سال 1394 به چاپ رسیده یا از پایان‌نامه‌ سطح 4 خود در سال 94 دفاع‌ کرده‌اند، می‌ توانند در این همایش شرکت کنند.
علاقمندان، برای ثبت‌نام و شرکت در همایش می‌توانند به سایت همایش کتاب سال حوزه به نشانی www.ketabehowzeh.ir مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام، دو نسخه از اثر خود را به نشانی: قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت‌ حوزه‌های علمیه، کتاب سال حوزه ارسال می‌کنند.
همچنین نویسندگان ارجمند،‌ جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند عدد 20 را به سامانه 100007020  پیامک نموده یا از طریق تلفن‌های 02532914558 و 02532933447 با کارشناسان همایش تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha