پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی

حوزه/ امام جمعه خوی، نمازهای جمعه را پایگاه‌های مستحکم انقلاب اسلامی خواند و گفت: ائمه جمعه در زمینه معارف دینی، رسالت‌های اجتماعی، اخبار جهان اسلام، توطئه‌های استکبار علیه اسلام و مسلمین به روشنگری می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضی موسوی شکوری، ظهر امروز در جلسه اعضای ستاد نماز جمعه خوی با اشاره به آیه شریفه« إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ إِنَّا لَا نُضِيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلًا(کهف/ 30) »، اظهار داشت: از جمله مصادیق« احسن عملا» کارهایی است که بندگان جهت تقرب به خداوند و جلب رضایت حضرتش انجام می‌دهند.

امام جمعه خوی تصریح کرد: امروز نمازهای جمعه پایگاه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند که به‌صورت هفتگی دایر شده و ضمن روشنگری در زمینه معارف دینی، رسالت‌های اجتماعی، اخبار جهان اسلام، حوادث و اتفاقات کشور، نیازهای منطقه‌ای جامعه در زمینه توطئه‌های منطقه‌ای و کشوری استکبار علیه اسلام و مسلمین به روشنگری می‌پردازند.

وی افزود: اعضای ستاد نماز جمعه دو رسالت مهم و اساسی دارند که یکی مدیریت صحیح اجرای نمازهای جمعه و دیگری فرهنگ‌سازی برای توسعه و گسترش کمی و کیفی نمازهای جمعه است.

حجت الاسلام شکوری خاطر نشان کرد: انجام اعمال صالح و انتظار اجر و مزد فقط از خداوند، تواضع و فروتنی در انجام وظایف مربوطه، برنامه‌ریزی درست و کارآمد و در نهایت تحمل کردن سختی‌ها و بعضا بی‌مهری‌ها در انجام وظایف رموز موفقیت یک ستاد هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha