چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) ورود جریان های سیاسی به دانشگاه را مخرب دانست و گفت: تفاوت دیدگاه ها و نظرات می تواند در دانشگاه وجود داشته باشد، ولی این که جریانات سیاسی بر دانشگاه ها حاکم شود، برای رشد علمی کشور خطرناک است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: وظیفه ماست نسل جوان را که امانتی در دستان ما هستند، راهنمایی و به مسیر درست هدایت کنیم.
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) در دوران حکومت طاغوت، توانستند مردم را در مسیر الهی بسیج کرده و بزرگان آن زمان را نیز با خود همراه سازند. امروزه در نظامی هستیم که به برکت امام(ره) و خون شهیدان و هدایت های مقام معظم رهبری در مسیر الهی قرار دارد، در چنین شرایطی امکان استفاده از این ظرفیت در هدایت جامعه فراهم است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) با ضروری دانستن توزیع عادلانه امکانات درنظام برای توسعه همه جانبه گفت: این اشتباه است که با روی کار آمدن جریان سیاسی در کشور، عده ای با آلاف و الوف برسند و عده ای نیز سرنگون گردند؛ بنده همواره به مسئولان توصیه می کنم هیچ وقت با جریان ها همراه نشوند، چرا که آنها وفا و بهایی ندارند، این مردم هستند که وفا و بهاء دارند.
وی با بیان این که بحث جریان های سیاسی و تقابل آنها مسئله ای است که در عرصه تبلیغات دوران انتخابات می باشد، گفت: این اشتباه است که جریان های سیاسی خود را به نام افراد کرده و همواره سهم خواهی نمایند. این گونه جریان ها برای کشور خطرناک بوده و جامعه را تهدید می کند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد:  دولت ها نباید در ابتدای روی کار آمدن، تلاش خود را به کوبیدن دولت قبل معطوف کنند و بعد از آن، با شعار دادن ها، فرصت خدمت را از دست دهند.
وی در ادامه ورود جریان های سیاسی به دانشگاه را مخرب دانست و گفت: تفاوت دیدگاه ها و نظرات می تواند در دانشگاه وجود داشته باشد، ولی این که جریان های سیاسی بر دانشگاه ها حاکم شود، برای رشد علمی کشور خطرناک است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: جریان های داخلی باید همگی هدف کلی نظام را در دستور کار خود قرار داده و نظام اسلامی را برای رسیدن به جامعه مهدوی هدایت کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha