جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ اداره اوقاف و امور اسلامی فلسطین اعلام کرد: محدود ساختن مدیریت اوقاف اسلامی بر مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها، درواقع اعلام جنگ علیه مسلمانان و مسجد الاقصی است و آنها می خواهند با بهانه‌های واهی، مدیریت مسجد الاقصی را از مسلمانان بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه خبری "معا"، اداره اوقاف و مدیریت مسجد الاقصی در مورد سیاست اشغالگران برای سلب اوقاف اسلامی و مسلمانان از حقوق طبیعی و تاریخی خود در مدیریت مسجد الاقصی هشدار داد.

اداره اوقاف اسلامی، اشغالگران صهیونیست را مسئول تمام پیامدهای سیاسی و ناگوار چنین اقداماتی دانست و افزود: این اقدامات اشغالگران اوضاع را متشنج و از کنترل خارج می سازد و ما از کشورهای اسلامی می خواهیم هرچه زودتر برای متوقف ساختن اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها کاری کنند.

در بیانیه اوقاف آمده است: در زمانی که مسلمانان برای انجام عبادت های اسلامی خود در ماه رمضان و ارتباط با پروردگار خود به مسجد الاقصی به عنوان یکی از مهم ترین مقدسات اسلامی روی می آورند، مسلمانان  با سخت گیری، فشار و مشکلاتی روبرو می شوند که مانع ارتباط آنها با مسجد الاقصی می شود.

این اداره درباره محدودیت های اعمال شده در مورد اختیارات اوقاف اسلامی نیز یادآور شد: این اقدامات و ایجاد محدودیت ها در واقع یک اعلام جنگ علیه مسلمانان و مسجد الاقصی است؛ جنگی ساکت و غیر علنی که اشغالگران با استفاده از آن می خواهند ما را از درون تهی کنند و می خواهند با بهانه های واهی مدیریت مسجد الاقصی را از مسلمانان سلب کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha