شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ استاندار خراسان جنوبی، تحقق اقتصاد مقاومتی را بهترین معروف در عرصه اقتصاد کشور دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم تا معروفات و منکرات را بشناسیم و امر به معروف را شروع کنیم، تا اثربخش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، وجه اله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای امر به معروف استان خراسان جنوبی، اقتصاد مقاومتی را بهترین معروف در عرصه اقتصاد کشور دانست و گفت: هم اکنون کار گروه اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده و هر هفته یک جلسه دارد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای دینی و همگانی است که باید نسبت به اجرای آن اهتمام داشت.

وی در ادامه با اشاره به این که در دستگاه های اجرایی دوره های  ضمن خدمت برگزار می شود، ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان سر فصل آموزشی در آموزش های ضمن خدمت دستگاه های اجرایی گنجانده شود.

خدمتگزار خاطرنشان کرد: قانون سال 95 برای تمامی دستگاه ها اعتبارات مشخص و معینی را در مجلس تصویب و ابلاغ کرده که در خصوص ستاد امر به معروف در مجلس 22 میلیارد تومان مصوب شده، لذا مسئولان استانی سهم استان را از این منابع پیگیری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha