شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 385222
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
آیت الله موسوی اصفهانی

خبرگزاری حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید قدردان ایثارگری های کسانی که برای حفظ کیان اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) جهاد کرده و شهید می شوند، باشیم و آنها را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سید میلاد مصطفوی از شهدای مدافع حرم، با اشاره به اجر و ثواب جهاد در راه خدا، ابراز داشت: اجر و ثواب جهاد در راه خدا به حدی است که بسیاری از اولیای الهی به آن غبطه می خورند.

وی، جهاد را فضیلتی بزرگ برای انسان توصیف کرد و گفت: جهاد برای انسان فضیلتی بزرگ است، ولی شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی مسأله دیگری است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: شهادت نعمتی است که نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که این توفیق را می یابند، از فیلترهای مختلفی عبور می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که برای حفظ کیان اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) جهاد کرده و شهید می شوند، اجر و ثواب مضاعفی دارند و ما باید قدردان ایثارگری های آنان باشیم و آنها را فراموش نکنیم.

گفتنی است، شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی ۲۰ ساله، مهندس عمران و شهرسازی از بسیجیان گردان ۱۶۵ امام حسین(ع) و اهل شهرستان بهار است.

این شهید عزیز همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در جریان عملیات محرم و در محور حلب سوریه به شهادت رسید و تکفیری ها همچون مولایش سر این شهید را از بدن جدا کردند.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha