شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی - امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر ضرورت کادرسازی برای نظام اسلامی، گفت: کشور در حال حاضر از کمبود مدیران جامع الاطراف رنج می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی استان همدان با بیان این که ماه رمضان ماه بندگی خداوند است، گفت: خداوند در این ماه به هر بهانه ای به دنبال آمرزش گناهان انسان است و به این دلیل باید تمام توجه خود را برای جلب رضای الهی به کار بگیریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: حزب موتلفه از جمله احزابی است که با نیت و قصد الهی به میدان آمده و تعهد و تدین در آن حرف اول را می زند.

وی در ادامه تصریح کرد: کادرسازی از مهمترین اموری است که باید در چنین ارگان های با ارزشی مورد توجه قرار گیرد، چرا که کشور در حال حاضر از کمبود مدیران جامع الاطراف رنج می برد.

آیت الله طه محمدی یادآور شد: باید تشکیلاتی برای تربیت مدیران در همه ارگان ها ایجاد شود و افراد برای مدیریت تربیت شوند تا بهره وری افزایش پیدا کند.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان به اهمیت گزینش در ارگان ها اشاره کرد و گفت: باید از افراد صالح و سالم با سوابق روشن گزینش کرد تا در همه امور مدیریتی کشور نیروی تربیت شده وجود داشته باشد.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از 800 نماز جمعه در کشور، گفت:  در استان همدان حدود 24 نماز جمعه برگزار می شود.

وی افزود: در بسیاری از خطبه های اقامه شده، انتظارات واقعی جامعه به صورت کامل برآورده نمی شود و این امر در همه امور ارگان های کشور جریان دارد و صادق است.

*خدمات سنگر سازان بی سنگر فراموش نشود

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین در دیدار با مسئولان و کارکنان جهاد کشاورزی استان همدان، وجود انسجام در این سازمان را نقطه قوت آن دانست و گفت: در جهاد کشاورزی یک نقطه قوت وجود دارد و آن همدلی و همبستگی به یکدیگر است و این موضوع می تواند نتیجه کا را بالا ببرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: خدمات جهاد سازندگی نباید فراموش شود و افتخارات این سازمان باید برای نسل های آینده که از سنگر سازان بی سنگر چیزی ندیده اند، بازگو شود.

وی به نقش موثر تجربه در پیشبرد امور اشاره کرد و ابراز داشت: بازنشستگان وظیفه دارند که تجربه های ارزشمند خود را به نسل جدید منتقل کنند و پیشکسوتان جهاد نباید خود را جدا بدانند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: استان همدان به دلیل نداشتن صنعت تا حد زیادی با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می کند و لازم است تا جهاد کشاورزی با ورود به عرصه صنایع تبدیلی این مشکل را تا حدودی برطرف کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha