شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام علیرضا یزدان‌طلب

حوزه /در قالب اجرای طرح شمیم وحی در خراسان جنوبی، از هفت چهره ماندگار و پیشکسوت قرآنی استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»از بیرجند، رئیس کاروان طرح ملی شمیم وحی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان قرآنی خراسان جنوبی، یکی از برنامه‌های این طرح را آزادسازی زندانیان عنوان کرد و اظهار داشت: در قالب این طرح تاکنون 200 زندانی جرایم غیرعمد در سطح کشور آزاد شدند.

حجت‌الاسلام علیرضا یزدان‌طلب گفت: در خراسان جنوبی زندانیان جرایم غیرعمدی که مبلغ بدهی آن‌ها زیر 50 میلیون ریال بوده است، با حمایت مالی از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به کمک‌های خیرخواهانه در خلال اجرای طرح شمیم وحی، افزود: همچنین تاکنون 30 تریلی خدمات به نیازمندان و محرومان مناطق مختلف سراسر کشور ارسال شده است.

رئیس کاروان طرح ملی شمیم وحی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های این طرح گره خوردن فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی با خدمات عام‌المنفعه و انسان‌دوستانه است.

حجت الاسلام یزدان‌طلب اذعان داشت: 110 نفر از خانواده‌های کم‌برخوردار، تحت پوشش کمک‌های طرح ملی شمیم وحی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از هفت نفر از چهره‌های ماندگار و پیشکسوت قرآنی در خراسان جنوبی تجلیل شد که دو نفر از آنان از جامعه اهل تسنن بودند.

گفتنی است؛ این مراسم همراه با قرائت قرآن کریم توسط دو قاری نوجوان و جوان بود و در انتها نیز استاد و قاری برتر جهان اسلام، حامد شاکرنژاد به قرائت سوره نساء پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha