جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتصاب

مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه امام خمینی(ره) خواهران کرمانشاه با حضور مسئولین حوزوی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران استان کرمانشاه با حضور مدیر مرکز مدیریت حوزه خواهران و جمعی از طلاب و اساتید برگزار شد.

حجت الاسلام داوود زارع در مراسم تکریم و تقدیر از مدیر سابق و معرفی مدیر جدید عنوان داشت: ماه رمضان ماه شناخت بهتر و عمیق تر از معارف دینی و الهی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ابراز داشت: در ماه رمضان با خودسازی و تزکیه نفس به درجه اطاعت از فرامین الهی و کسب رضایت خداوند متعال دست می یابیم.

وی بیان داشت: فضای موجود در حوزه های علمیه باید به سمت خدمتگزاری به طلاب و دانش آموختگان حوزوی پیش برود و از هر فرصتی در راستای خدمتگزاری بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام زارع با تشکر از زحمات مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: زحمات خانم فلاحی در راستای پیشرفت مدرسه امام خمینی (ره) قابل تقدیر بوده و امید است که در عرصه های مختلف بتواند خدمتگزاری راستین در جهت ترویج اندیشه های دین باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با معرفی مدیر جدید مدرسه امام خمینی(ره) خواهران کرمانشاه تصریح کرد: قطعأ خانم دولتیاری از ظرفیت و توانایی بالایی در جهت رشد طلابی مستعد برخوردار است، لذا از قبول زحمت ایشان تشکر و قدردانی می کنیم.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از زحمات خانم فلاحی مدیر سابق تقدیر و قدردانی گردید و با اعطای حکمی یکساله خانم دولتیاری به عنوان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران استان کرمانشاه معرفی گردید.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha