جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه /مدیر حوزه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ۳۶ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است، گفت: امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در نشست با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر موضوع تکریم خانواده شهداء را یکی از وظایف اساسی مسئولان عنوان کرد و گفت: توجه به خانواده شهداء حداقل انتظار از مسئولان است و همه باید دیدار با خانواده شهداء را در برنامه های هفتگی و یا ماهانه خود داشته باشند.

مدیر حوزه علمه استان بوشهر با بیان اینکه شهدا بهترین مقام را نزد خداوند متعال بدست آوردند، اظهار داشت: آنها از فرصت به دست آمده استفاده کردند، به موقع تشخیص دادند و با اخلاص به سوی خدا رفتند؛ اینک در زمان کنونی ما در معرض امتحان ها مختلف هستیم می شویم.

 وی  با اشاره به رشادت های روحانیون در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: استان بوشهر مفتخر است که تعداد 36 شهید روحانی را تقدیم انقلاب کرده است.

حجت الاسلام خدری با تاکید بر این که نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم، گفت: با برنامه ریزی هایی که در حوزه علمیه صورت گرفت به همراه معاونان حوزه علمیه استان با تعدادی از خانواده های شهدای روحانی، ایثارگران و آزاده های دفاع مقدس در چند سال اخیر دیدارهایی صورت گرفت و در جریان این دیدارها از این خانواده ها تجلیل به عمل آمد.

 وی با بیان این که شهدای عظیم القدر به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و بهترین نعمات الهی هستند، تصریح کرد: این عزیزان امتحان خود را پس دادند و اینک ما در شرایط کنونی در معرض امتحان هستیم که چقدر توانسته ایم به وظایف خود عمل کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha