شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جزء خوانی قرآن

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان ضمن اشاره به فعالیت های متعدد فرهنگی حوزه های علمیه در ماه رمضان از برگزاری بیش از ۹۰۰ جلسه جزء خوانی توسط بانوان طلبه اصفهان دراستان خبر داد.

صدیقه بهشتی، در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، به حضور پر رنگ بانوان حوزه علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه معمولا پشت صحنه هستند ، اما امسال حوزه های علمیه خواهران در موضوعات تخصصی ورود کرده اند.

وی ادامه داد: امسال تمامی مدارس حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت شرکت کردند و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشته اند، 25 مدرسه در 7 موضوع اقتصاد مقاومتی و نقش بانوان ، فضای مجازی ،اقتصاد و خانواده ، کودک، نوجوان ، هدایتگری قرآن ، مهدویت به صحنه آمدند ، امسال تمامی غرفه ها هم کارشناس مذهبی و هم نشست های تخصصی دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان به درخشش بانوان حوزه های علمیه در مباحث تحقیقی اشاره کرد و بیان داشت: 179 اثر از خواهران طلبه در نمایشگاه قرآن و عترت به نمایش در آمده است و غرفه بانوان عالمه اصفهان نیز با سوابق بسیار درخشانی که داشت امسال در نمایشگاه تهران برپا شد.

وی در مورد فعالیت های حوزه علمیه خواهران در ماه مبارک رمضان گفت: خواهران در بحث تهذیبی و هم بحث تحقیقی تلاش می کنند، در بحث ستادی مدارس تعطیل است اما با توجه به دستوری که به مدارس داده شده است، مبلغین خواهر برنامه های جزء خوانی تفسیر و قرائت را در حوزه ها و دیگر محل ها بر پا داشته اند، سال گذشته بیش از 900 جلسه جزء خوانی توسط مبلغین برگزار شد و امسال با رشد این رقم مواجه بوده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha