پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی ابوالقاسمی

حوزه/ معاون فرهنگی و فناوری مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه قزوین گفت: دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی با رویکردهای مهارت های زندگی برای طلاب مدارس علمیه قزوین برگزارمی شود.

حجت الاسلام علی ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین گفت: در راستای تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با سبک زندگی اسلامی، دوره تربیت مربی با این مقوله برای طلاب مدارس علمیه استان از امروز  آغاز شده وعلاقه مندان به این دوره ها می توانند در ساعات اداری به این مرکز جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

 معاون فرهنگی وفناوری مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه قزوین خاطرنشان کرد:این دوره که ثبت نام آن آغاز شده به دو صورت کوتاه مدت وبلند مدت  بوده و در طول سال استمرار خواهد یافت وآزمون از این داوطلبان متعاقبا اعلام خواهدشد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی تصریح کرد:پذیرفته شدگان در این مرحله به عنوان مربی وکارشناس سبک زندگی اسلامی در دانشگاهها، مساجد، مشاوره های خانوادگی به عنوان کارشناس از این عزیزان استفاده خواهدشد.

وی به اهمیت داده به این مقوله عنوان داشت: باید در این بخش از تقلید پرهیز شده وتلاش نماییم که روشهای زندگی وسبک وسلوک زندگی را به ملت ها تحمیل نماییم.

این استاد حوزه قزوین خاطرنانشان کرد:تقلید از سبک زندگی غربی، جزء ضرر و فاجعه چیز دیگری به همراه نخواهد داشت وباید این موضوع مهم ومورد تاکید مقام معظم رهبری نیازمند کار کارشناسی شده ودقیق وحساب شده می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha