چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/استاد حوزه بیرجند، ورود روحانیت به فضای های مجازی از ضروریات است و باید در ماه رمضان با تامین خوراک های فکری جوانان ، به ترویج آموزه های دینی در فضاهای مجازی درکنار تبلیغ چهره به چهره بپردازند.

حجت الاسلام حسن اسدزاده ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای «حوزه» در بیرجند ماه رمضان را ماه مهمانی خدا دانست و تصریح کرد : رمضان ماه ضیافت خداست و بهترین فرصت برای بندگی و عبادت خداوند می باشد، این ماه بهترین فرصت برای خودسازی و ارتباط  با خدا و تقویت ابعاد  معنوی می باشد.

وی افزود: ما باید در این ماه پر فضیلت در کنار قرائت قرآن ، در آیات قرآن تدبر و تفکر کنیم چرا  که اگر اندکی به آیات آن بیندیشیم متوجه پاسخ بسیاری از مشکلات امروز جامعه می شویم.

این پژوهشگر حوزوی  در ادامه با اشاره به اینکه جامعه روحانیت بعد از پیامبران و ائمه وظیفه سنگین هدایت مردم را برعهده  دارند افزود:  با توجه  به تاثیرتکنولوژی و علوم مختلف در جامعه، باید طلاب در حد نیاز به خصوص در جامعه جمهوری اسلامی ایران برای مقابل با نفوذ دشمن با این علوم آشنا باشند.

وی گفت: ورود روحانیت به فضای های مجازی از ضروریات بوده و باید در ماه رمضان  با تامین خوراک های فکری جوانان ، به ترویج آموزه های دینی در فضاهای مجازی  درکنار تبلیغ چهره  به چهره بپردازند.

حجت الاسلام اسد زاده   هم چنین رمضان را نوعی اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام وعمل دانست و بیان داشت : ماه مبارک رمضان موقعیتی مناسب برای مبارزه به امیال نفسانی و مقابله با هوس های دنیایی می باشد

وی در پایان  ماه رمضان را بهترین فرصت برای ایجاد پایداری و استقامت فکری و روحی در انسان دانست و یادآور شد: کمک به مستمندان و فقرا و از خود گذشتگی ها و باروری توانمندی های درونی انسان لازمه ایجاد اقتصاد مقاومتی در زندگی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha