جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی در نشر اندیشه های دینی، تصریح کرد: جوانان انقلابی باید با حضور هدفمند در فضای مجازی، همچون سدی در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بایستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی با حضور در جمع فعالان موسسه فرهنگی مذهبی بیت الأحزان کرمانشاه با بیان این که رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر حضور و فعالیت فعالان فرهنگی در عرصه ترویج اندیشه های دینی دارند، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت تبلیغ و ترویج دین است و متولیان فرهنگی باید از این فرصت ارزشمند بهره برداری کنند.

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت آشناسازی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: مسئولان باید از جوانان انقلابی حمایت کنند تا آینده انقلاب بیمه شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی در نشر اندیشه های دینی، تصریح کرد: جوانان مؤمن و انقلابی باید با حضور هدفمند در فضای مجازی، همچون سدی در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین به ایام وفات حضرت خدیجه (س) نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این بانوی بزرگ با بهره گیری از چشمه های فضایل پیامبر اسلام (ص) به عنوان یکی از چهار زن برگزیده عالم گردید.

وی افزود: حضرت خدیجه (س) با موقعیت اجتماعی بالا و ثروت فراوان، دلبسته امانتداری، صداقت و ایمان پیامبر(ص) شد و در سخت ترین شرایط یار و یاور حضرت رسول(ص) بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، در پایان یکی از برکات ماه مبارک رمضان را بندگی و عبودیت دانست و گفت: به واسطه عبادت و مناجات موانع موجود بر سر راه مسلمین از جمله آسیب های اجتماعی و اخلاقی برچیده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha