پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طه محمدی - امام جمعه همدان

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: گروه های تکفیری و تروریستی مانند داعش به اسم اسلام و جهاد به میدان نبرد وارد شده اند، اما دنیا و آخرت خود را تباه می کنند و ریشه اسلام را می خشکانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، صبح امروز در دیدار با پاسداران تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت توجه به فیوضات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان ماه بندگی خداوند است و همه باید از این فرصت استفاده کنند.

وی با بیان این که ارزش جهاد در راه خدا بسیار بالاست، افزود: جهاد در راه خدا حرکت در مسیر تعالی است، البته نوع جهاد و جنگیدن هم موضوعیت دارد، چرا که یک بار شخص برای تعالی و سربلندی اسلام جهاد می کند و گاهی برای تضعیف آن جهاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: گروه های تکفیری و تروریستی مانند داعش به اسم اسلام و جهاد به میدان نبرد وارد شده اند، اما دنیا و آخرت خود را تباه می کنند و  ریشه اسلام را می خشکانند.

وی با اشاره به فعالیت وحشیانه تکفیری ها و رفتار آنها با مسلمانان تصریح کرد: داعش و سلفی هایی که در عراق و سوریه علیه مسلمانان قد علم کرده اند راه جهاد را گم کرده اند.

آیت الله طه محمدی به فتواهای عجیب و غریب وهابیت در این زمینه اشاره کرد و گفت: فتواهایی مانند جهاد نکاح، زاییده تفکر آخوندهای وهابیت است که سلفی ها را خط دهی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha