پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام از اجرای طرح تابستانه و برنامه های متنوع و کاربردی در سه سطح "عموم بانوان"، "طلاب" و "کودکان" خبر داد.

سیده فاطمه موسوی مقدم، مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به برنامه های  طرح تابستانه این مدرسه، گفت: کلاس های طرح تابستانه در سه سطح "عموم بانوان" شامل آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، احکام، اخلاق و تفسیر، «سطح طلاب" با برنامه های آموزش کامپیوتر، تجوید، کمک های اولیه و «سطح کودکان» شامل قصه گویی، نقاشی، خطاطی و کلاس های قرآنی (حفظ، ترتیل و روانخوانی) برگزار می شود.

وی همچنین به اعزام جمعی از بانوان مبلغه به مساجد اشاره کرد و افزود: مدرسه فاطمه زهرای اطهر(س) به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اعزام جمعی از بانوان مبلغه جهت برگزاری کلاس معرفی و قرآنی ویژه بانوان، پاسخگویی به مسائل دینی و اعتقادی، ارائه مشاوره به بانوان و .. به دانشگاه ها ومساجد سطح شهر وروستا کرده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام خاطرنشان کرد: بانوان مبلغ همچنین جمعه ها با حضور در مصلای نماز جمعه، پاسخگو ی شبهات و سؤالات شرعی و اعتقادی عموم بانوان نمازگزار هستند.

موسوی مقدم با تاکید بر ضرورت بهره برداری از فیوضات ضیافت الهی، تصریح کرد: مبلغین باید اهل مطالعه باشند و با اخلاق و رفتار اسلامی، به تبلیغ عملی آموزه های دینی بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha