جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  عبدالحسین مصلح

حوزه /عضو شورای حوزه علمیه بوشهر با تاکید بر اهتمام همگان بر اقتصاد مقاومتی گفت: مباحث هسته ای بهانه است، دشمن به دنبال نابودی آرمان های انقلاب بوده و تکیه بر اقتصاد مقاومتی سدی مهم در برابر این توطئه ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح  امروز در دیدار مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دشتی بر توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید اقدام عملی انجام شود و از تولید داخلی حمایت شود.

امام جمعه خورموج با اشاره به ماه مبارک رمضان و استفاده از فرصت های معنوی این ماه  ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است که باید از آن بهره کافی ببریم.

حجت الاسلام مصلح در ادامه از زحمات تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی تشکر کرد و بیان داشت: اشخاص خدومی در مجموعه جهاد کشاورزی که زیر بنای اقتصاد مقاومتی است فعالیت می کنند و این نهاد دارای جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خورموج افزود: مقام معظم رهبری عالمی حکی و به روز و مرجعیت دینی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند که چند سالی است که در حوزه اقتصاد به صورت ویژه ورود کرده اند. وجود کلماتی چون حماسه، جهاد و شعار سال، اینها مفهوم زیر بنایی است که از ویژگی های مقام معظم رهبری است و باید همگان در راستای رفع دغدغه های ایشان اقدام نمایند.

وی بیان داشت: در اقتصاد مقاومتی عمده مأموریت ها به عهده جهاد کشاورزی است که با زندگی مردم ارتباط دارد. جنگ اول ما در حال حاضر، اقتصادی است  در مسئله هسته ای جنگ اقتصادی شدت گرفت و هدف دشمن از این کار دست برداشتن ما از آرمان های خود است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha