جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راشد الراشد فعال بحرینی

حوزه / فعال سیاسی بحرین با اشاره به اقدام گستاخانه آل خلیفه به سلب تابعیت و اخراج شیخ عیسی قاسم از بحرین گفت: آل خلیفه مرتکب اشتباه بزرگی شده که سراغ رهبران مقاومت بحرین رفته و شاید خودشان این توقع و انتظار را نداشتند که علمای بحرین این گونه برای دفاع از شیخ عیسی قاسم اعلام آمادگی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از اعلام وزارت کشور بحرین مبنی بر سلب تابعیت از روحانی برجسته بحرینی شیخ عیسی قاسم علما و ملت بحرین در داخل و خارج از بحرین واکنش های سرسختانه ای به این اقدام دادند و آل خلیفه در 24 ساعت آینده باید تصمیم بگیرد که به زور شیخ را به فرودگاه انتقال بدهد که باید منتظر تبعات و آثار فاجعه آمیز آن برای حکومت باشد و یا شیخ خودش تصمیم بگیرد به فرودگاه برود و از کشور خارج شود.

در همین رابطه دکتر راشد الراشد فعال سیاسی بحرینی با اشاره به اقدام گستاخانه آل خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی به خبرگزاری حوزه گفت: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم که از روحانیون برجسته بحرینی است، فقط لغو تابعیت در گذرنامه و چند کاغذ نیست، بلکه این پیام رژیم آل خلیفه به همه جهانیان است که آن ها  به دنبال اصلاح سیاسی واقعی در بحرین نیستند.

وی ادامه داد:  رژیم با این اقدام خود تمام راه های ارتباطی با ملت بحرین را مسدود کرد و همه درها و پنجره های ارتباط با ملت را  بست و راه گفت و گو و  مذاکره با مردم بحرین برای همیشه  مسدود شد.

فعال سیاسی بحرینی خاطر نشان کرد: بعد از اقدام آل خلیفه برای سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم تمام مردم بحرین به سمت منزل شیخ عیسی قاسم حرکت کردند و شب گذشته در همان مکان ماندند و اعتصاب کردند، در واقع میدان لو لو دیگری در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم بوجود آوردند.

همه راه ها برای اصلاح اوضاع بحرین از بین رفته

وی تصریح کرد: همه راه ها برای اصلاح اوضاع بحرین از بین رفته وتنها راه  در برابر ملت بحرین ثبات، پایداری و مقاومت است.

راشد اظهار داشت: آل خلیفه با چراغ سبز آمریکا و آل سعود که از آنها در خواست کرده بودند  به حرکت مردم بحرین به رهبری شیخ عیسی قاسم پایان داده شود مرتکب این اشتباه بزرگ شده است. و این در حالی است که  جان کری روز گذشته طی اظهاراتی  خود را به تجاهل زد که ما از این اقدام آل خلیفه تعجب کردیم .

وی افزود: در حال حاضر دوراه پیش روی شیخ عیسی قاسم باقی مانده یا در خانه خودش می ماند تا آل خلیفه مزدورانش را سراغ شیخ  بفرستد و با فشار و زور شیخ را به خارج بحرین انتقال دهند و یا شیخ عیسی خودش به فرودگاه برود، که هنوز معلوم نیست شیخ چه تصمیمی می گیرد.

 راشد تصریح کرد: آل خلیفه در 24 ساعت آینده باید تصمیم بگیرد که به زور شیخ را به فرودگاه انتقال بدهد که باید منتظر تبعات و آثار فاجعه آمیز آن برای حکومت باشد و یا شیخ خودش تصمیم بگیرد به فرودگاه برود تا از خونریزی بیشتر که تاکنون برای تحقق عدالت و آزادی در بحرین شده جلوگیری کند به هرحال در24 ساعت آینده نتیجه این اقدام گستاخانه آل خلیفه آشکار می شود.

تا زنده هستیم اجازه هتک حرمت به شیخ قاسم را نمی دهیم

وی با اشاره به هشدار سردار سلیمانی به حکومت آل خلیفه و پیش بینی انتفاضه خونین در بحرین گفت: شیخ عیسی از روحانیون برجسته بحرین است و آل خلیفه گمان می کرد با این کار مردم بحرین ساکت می شوند از زمانی که این حکم برای روحانی برجسته بحرین  صادر شده علما بحرین در داخل و خارج کشور  و ملت بحرین پیام دادند که اگر حکومت بخواهد ایشان را دستگیر کند و یا هرگونه تعدی به ایشان کند کفن می پوشیم و باید از روی اجساد ما رد شوند تا اجازه چنین اقداماتی را داشته و اعلام کردند تا زنده هستیم  اجازه هتک حرمت به شیخ عیسی را نمی دهیم.

راشد الراشد در پایان گفت: آل خلیفه مرتکب اشتباه بزرگی شده که سراغ رهبران مقاومت بحرین رفته و شاید خودشان این توقع و انتظار را  نداشتند که علمای بحرین با پوشیدن کفن برای دفاع از شیخ عیسی قاسم اعلام آمادگی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha