چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی

حوزه/ مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله طاهری شیرازی، پنجم تیرماه درمسجدحجت بن الحسن(عج) سهروردي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، مراسم ترحیم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی، شنبه پنجم تیرماه از ساعت 18:30 همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حجت بن الحسن (عج) واقع در در خیابان سهروردی شمالی، نرسیده به خیابان قندی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید بنی هاشمی از خطبای تهران دراین مجلس به سخنرانی خواهد پرداخت.

یادآور می‌شود؛ آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی متولد 1302 بوده و کلاس‌های اخلاقی او روزهای چهارشنبه در حوزه علمیه حجت‌بن الحسن(عج) برپا می‌شد.

آیت‌الله طاهری شیرازی فرزند مرحوم آیت‌الله سیدمحمد جعفر و نوه مرحوم آیت‌الله سیدمحمد طاهر مجاهد از بزرگان و علمای شیراز است. وی از شاگردان و معتمدان آیت‌الله بروجردی بوده و 16 سال در محضر این استاد و عالم وارسته به تحصیل پرداخت. این عالم ربانی در سال 1340 به درخواست آیت‌الله العظمی بروجردی برای مبارزه با بهائیت شمال تهران در شمیران و چیذر مستقر شد.

آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی؛ امام جماعت مسجد و تولیت مدرسه علمیه حجت بن الحسن (عج)، در نهایت و پس از سال ها تلاش برای اعتلای فرهنگ اسلامی، شامگاه جمعه 24 اردیبهشت‌ماه دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha