سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عباس موسیوند، مدیر حوزه علمیه رسول اکرم مریانج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) مریانج گفت: سازمان ها و نهادهای بین المللی تحت تاثیر قدرت مالی و سیاسی سرمایه دارانی مانند عربستان و لابی صهیونیستی، مطامع و خواسته های آن ها را برآورده می کنند.

حجت الاسلام عباس موسیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان درباره اقدام اخیر سازمان ملل در خارج ساختن نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان گفت: سازمان های بین المللی از قبل هم بازیچه مطامع آمریکا، غرب و لابی صهیونیستی بوده است و اقدام اخیر سازمان ملل نیز نمونه و دلیلی دیگر برای اثبات این موضوع است.

وی با اشاره به اعتراف بان کی مون به این تصمیم دردناک خود گفت: خود بان کی مون هم اعتراف کرده است که قدرتی که عربستان به واسطه دلارهای نفتی دارد و تهدیدات و فشارهای این کشور و حامیان آن باعث این تصمیم سازمان ملل شده است.

مدیر مدرسه  علمیه رسول اکرم(ص) مریانج اظهار داشت: بان کی مون گفته است که اگر سازمان ملل اقدامی علیه عربستان انجام دهد پشتیبانی مالی عربستان و حامیان آن را از دست خواهد داد و در این صورت کودکان دیگری نیز آسیب خواهند دید که در این مورد باید از او پرسید آیا کودکان یمن جزء کودکان دنیا نیستند.

وی با بیان تاثیر پول و دیپلماسی دلار در تصمیم گیری نهادهای بین المللی تصریح کرد: هم آل سعود و هم لابی صهیونیستی که خیلی از مسایل مادی دنیا را در دست دارند و سرمایه های هنگفتی از طرق مختلف به دست آورده اند، با استفاده از این سرمایه ها، سازمان ها و نهاد های بین المللی را تحت فشار قرار داده و تصمیمات خود را به آن ها تحمیل می کنند.

حجت الاسلام موسیوند ابراز داشت: مواضع سازمان ها و نهادهای بین المللی همان طور که از قبل مشخص بوده است، حمایت از ابر قدرت ها، نادیده گرفتن حقوق کشورها و پشتیبانی از ظلم و ستم و تامین منافع خود است.

وی در ادامه گفت: رسوایی اخیر سازمان ملل، مواضع و ماهیت سازمان ها و نهادهای بین المللی را برای عده ای که در داخل چشم امید به نهادهای بین المللی دارند از قبل روشن تر کرد.

مدیر مدرسه  علمیه رسول اکرم(ص) مریانج در پایان ابراز داشت: امیدواریم این افراد و گروه ها این مسایل را درک کنند و به قدرت داخلی و قدرت اسلام تکیه کنند و بدانند که که پیروزی نهایی ما در همین خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha