سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دربیانیه ای اقدام بی سابقه رژیم جنایتکار آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام بی سابقه رژیم جنایتکار آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم بدین شرح است.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم(محمد/7)

ملت مسلمان و مظلوم بحرین مدت بسیار زیاد و سالیان طولانی است، تحت ظلم تبعیض بی عدالتی تحقیر غیر مدنی و ضد انسانی و غیر قابل قبول آل خلیفه قرار گرفته اند.

مردم شریف بحرین صاحبان حقیقی این سرزمین هستند و به یقین حکام جائر و سلاطین ستمگر به ظلم به قدرت رسیده بحرین، شایستگی حکومت بر مردم معتقد به مدنیت و مردم سالاری را ندارند و بدیهی است که ملت مظلوم بحرین در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم و سلب حق شهروندی، رژیم سفاک بحرین را با مقاومت مدنی خود به هر شکل ممکن و بی سابقه ای پیشمان خواهد کرد که اسقاط این رژیم وابسته به استکبار ، تنها گوشه ای از تبعات آن خواهد بود.

اقدامات وحشیانه و خشن علیه این مردم نجیب و صبور به رغم فشارهای سنگین و برخوردهای نژادپرستانه آل خلیفه حتی دستگیری برخی از رهبران سیاسی و دینی همچون شیخ علی سلمان به زندان کشاندن زن ها و کودکان و شکنجه قرون وسطایی آنها، لغو تابعیت شهروندان، تضییع حقوق حقه و حقوق شهروندی و دهها جنایت دیگر؛ هرگز این مردم مظلوم را از مسیر مسالمت آمیز خارج نکرده است.

ولی متاسفانه گستاخی آل خلیفه جنایتکار به جایی رسیده است که با نادیده گرفتن نجابت مردم و حرکت مدنی و سلمی آنها و با استفاده از سکوت معنادار دول غربی، سازمان ملل و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت مظلوم بحرین افزوده است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ؛ تصمیم رژیم بحرین مبنی بر سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم و همگان را به حمایت از این رهبر روحانی و مردم مظلوم بحرین اعلام می دارد؛ زیرا نظام ظالم بحرین تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و راه را بر هر گونه راه حل سیاسی بسته است و روشن است که اگر دخالت ها و دستورات آل سعود و حمایت های آمریکا و صهیونیست ها نبود، آل خلیفه نمی توانست چنین تصمیمی را اتخاذ نماید و مسئولیت تمام پیامدهای این تصمیم برعهده این رژیم سفاک و استکبار جهانی و اربابان بین المللی و منطقه ای آن خواهد بود

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

هفدهم رمضان  المبارک 1437

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha