پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سکینه قاسمپور قهرمان کامپوند بانوان سه مدال خود را به مسجد مقدس جمکران اهدا کرد

حوزه/ سکینه قاسم‏پور عضو تیم ملی کامپوند بانوان ایران در سالروز بنای مسجد مقدس جمکران، مدال‏های قهرمانی بین المللی خود را به این مسجد مقدس اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سکینه قاسم‏پور عضو تیم ملی بانوان کامپوند ایران در سالروز بنای مسجد مقدس جمکران، با حضور در این مسجد مقدس در حضو حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان سه مدال آسیایی خود را به مسجد مقدس جمکران اهدا کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ورزش اگر توأم با حفظ ارزش‏های الهی باشد، دارای ارزش است، حضور بانوان ورزشکار در عرصه های بین المللی همراه با حفظ حجاب، اخلاق الهی و پایبندی به شعارهای اسلامی را باعث افتخار کشور دانست.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره از خواهر و برادرانی که به هر نحوی ارزش‏های اسلامی و فرهنگ اسلامی را همراه با مسأله ورزش در سطوح مختلف احیا کردند، تشکر کرده‏اند، از این قهرمان ملی تشکر و قدردانی کرد.
سکینه قاسم‏پور نیز در سخنانی به بیان اینکه اهدای مدال به مولا و آقایمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) افتخاری بود که نصیب من شد، اظهار کرد: فکر می‏ کنم کار بزرگی نکرده ‏ام و این کار من فقط انجام وظیفه بود؛ اگر قهرمانان خارجی با بزرگ‏ترین روانشناسانشان بر روی سکوی قهرمانی می‏ ایستند، ما مسلمانان با توسل به ائمه اطهار(علهیم السلام) آرامش می‏گیریم و می‏ توانیم به راحتی بر خودمان مسلط باشیم.
وی ادامه داد: قهرمانان خارجی شاید فقط زمان خاصی نیاز به همراهی روانشناس داشته باشند تا استرس آن‏ها کاهش پیدا کند، اما ما هر لحظه اهل بیت(علهیم السلام) را در کنار خودمان احساس می‏ کنیم و این بزرگ‏ترین نعمتی است که نصیب مسلمانان شده است.
این ورزشکار ملی با تاکید بر اینکه هنرمندان و قهرمانانی که بیشتر به چشم هستند باید چنین کارهای ارزشی را انجام دهند تا به عنوان الگوی جامعه قرار گیرند، بیان کرد: باید قشرهایی که بعد از انقلاب متولد شده ‏اند، درک صحیحی از نظام مقدس اسلامی داشته باشند و متوجه شوند که خون شهدای ما از ارزش بالایی برخوردار است؛ ارزش ها را باید بشناسیم و آن ها را فراموش نکنیم.
قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: بنده همیشه با توسل به ائمه اطهار(علهیم السلام)، در مسابقات مختلفی که شرکت کرده ‏ام آرامش را کسب کرده ام و همچنین خواندن قرآن کریم نیز در ایجاد این آرامش بسیار تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha