پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آموزش نماز

کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری ۲۸۵ نشست و کارگاه آموزشی با محوریت نماز به همت مبلغان در استان خبر داد.

لطیفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با بیان این مطلب گفت:این نشست ها و کارگاه ها سال گذشته در بخش های خانواده،دانش آموزی و دانشجویی با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز بویژه نماز اول وقت، در مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغان نقش به سزایی در گسترش و نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه دارند افزود:مبلغان با ضریب نفوذ کلام خود می توانند اهتمام به این فریضه الهی را در بین اقشار مختلف جامعه ترویج دهند.

کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به اینکه در بیش از ۹۰ درصد نشست ها و کارگاه های ستاد اقامه نماز از اساتید روحانی استفاده می شود تصریح کرد:ستاد اقامه نماز استان لرستان با دعوت از اساتید مرکز تخصصی نماز در قم و یا سایر اساتید حوزوی آموزش دیده از این مرکز برای اجرای برنامه های خود در بخش های مختلف استفاده می نماید.

وی خاطر نشان کرد:امسال نیز کارگاه های آموزشی برای مبلغان و ائمه جماعات استان،مربیان پرورشی مدارس برگزار می شود که در تمامی این برنامه ها از وجود کارشناسان و مبلغان برتر و مجرب حوزه استفاده خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha