پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غرفه شهدای روحانی مدافع حرم

حوزه/ به همت بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اولین همایش شهدای روحانی مدافع حرم اهل بیت(ع)، با حضور خانواده های این شهدا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اولین همایش شهدای روحانی مدافع حرم اهل بیت(ع)، پنج شنبه شب (3 تیرماه 95) به همت بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم و با حضور خانواده های این شهدا، در محل بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای روحانی مدافع حرم اهل بیت(ع)، گفت: همیشه مدیون خون شهدا و جانبازی شهدا در حفظ و کرامت جمهوری اسلامی و دفاع از مرزهای اسلام هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی، قائم مقام بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز شهدای روحانی مدافع حرم را افرادی خواند که با بهره گیری از قرآن، نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود، نه تنها بی اهمیت نبودند، بلکه احساس وظیفه می کردند.

سرکار خانم زهرا احمدی، همسر شهید روحانی مدافع حرم شهید محمدمهدی مالامیری نیز در سخنانی، با بیان این که شهید مالامیری، معتقد بود یک لحظه رضایت ولی فقیه برای او از هر چیز دیگری با ارزش تر است، گفت: باید سعی کنیم ولایت مدارانه حرکت کرده تا با زمینه سازی ظهور، در راه جامعه مهدوی گام برداریم.

در پایان این مراسم با حضور لاله افتخاری، عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد و حجت الاسلام و المسلمین طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از شش خانواده های شهدای روحانی مدافع حرم، شهید محمدعلی قلی زاده، شهید مصطفی صدرزاده، شهید علی تمام زاده، شهید صالح حسن زاده، شهید محمدمهدی مالامیری کجوری و شهید محمدقاسم موسوی، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha