شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یادواره شهدای روحانی مدافع حرم

حوزه/ قائم مقام بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: شهدای مدافع حرم، با تأثیرپذیری از قرآن،مسئولیت اجتماعی خود را پذیرفته بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین خسروی، پنج شنبه شب (3 تیر 95) در مراسم تجلیل از مقام شهدای روحانی مدافع حرم که در محل بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ تهران برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، سفره ای قرآنی است که در تمام بخش های نشر، هنر و ...، به ارائه خدمات قرآنی می پردازد.

وی با بیان این که قرآن باید در دل ما تجلی پیدا کند، گفت: اگر قرآن در دل افراد تجلی پیدا کند، انسان هیچ گاه نسبت به مسئولیت های اجتماعی اش بی تفاوت نخواهد بود و برای مثال مانند شهدای مدافع حرم، اگر صدای فریاد مظلومان کشور سوریه را شنید، بی تفاوت نمی نشیند.

قائم مقام بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با بیان این که شهدای مدافع حرم، مخلصانه جان خود را در راه اسلام دادند، ابراز داشت: باید قدردان این شهدا باشیم وهمواره راه و آرمان آنان را بازگو کنیم تا هرچه بیشتر شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha