جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 وکیل یهودی زنان مسلمان محجبه را متهم به جهاد مدنی کرد!

حوزه/ گروهی از زنان مسلمان محجبه در ایالت کالیفرنیای آمریکا که به خاطر پوشیدن حجاب از رستورانی اخراج شده بودند، اقدام به شکایت علیه این رستوران کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، گروهی از زنان مسلمان محجبه در ایالت کالیفرنیای آمریکا که در ماه آوریل به خاطر پوشیدن حجاب از رستورانی اخراج شده بودند، اقدام به شکایت علیه این رستوران کردند، در این میان وکیل مدافع رستوران مربوطه، زنان محجبه را متهم به جهاد مدنی کرده است!

کافه اورث مدعی شده بیرون کردن زنان محجبه ربطی به حجاب آن‌ها نداشته و دلیلش توقف بیش از اندازه آنان در این رستوران بوده است.

در این میان دیوید یروشالمی وکیل مدافع کافه اورث در این پرونده، یکی از چهره‌های جنجالی مخالف مسلمانان در آمریکا می باشد که معتقد است ایالات متحده توسط قوانین اسلامی تهدید می‌شود. او نیز مانند دونالد ترامپ به اخراج تمامی مسلمانان و پیروان اسلام از کشور آمریکا اعتقاد دارد.

یروشالمی همچنین مدعی شده است که این شکایت قانونی بخشی از حرکت شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) برای تضعیف جامعه آمریکا است.

* وکیل استخدام شده تمامی زندگی خود را به مبارزه با مسلمانان اختصاص داده است!!

در این میان محمد تاجسر وکیل مدافع زنان مسلمان گفت: کافه اورث اقدام به استخدام وکیلی کرده است که تمامی زندگی حرفه‌ای خود را به جنگ و مبارزه با مسلمانان در آمریکا اختصاص داده؛ تصمیم آنان برای استفاده از این چنین فردی خود دلیل روشنی بر اثبات ادعاهای ما می‌باشد. این نشان می‌دهد که این رستوران هیچ اهمیتی به مشتریان مسلمانش که مدعی حمایت از آنان است نمی‌دهد.

حسام آیلوش، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)، شاخه لوس آنجلس نیز گفت: برخلاف ادعاهای یروشالمی، این سازمان هیچ دخالتی در این پرونده نداشته است.

او در ادامه گفت: من اطلاعی از جزئیات این پرونده و ادعاهای این فرد ندارم و تنها امیدوارم که یک دادگاه منصفانه برای آشکار شدن حقیقت کفایت کند. اما اگر کسی شک دارد که در آن روز چه اتفاقی افتاده هست، همین تصمیم صاحبان کافه اورث برای استخدام فردی چون دیوید یروشالمی به عنوان وکیل مدافع تمام شک‌ها را برطرف می‌کند. در کشور آمریکا 1.2 میلیون وکیل وجود دارد و آن‌ها تصمیم گرفته‌اند از میان تمام این وکلا، نفرت انگیزترین و متعصب‌ترین وکیل را انتخاب کنند که همین نشان می‌دهد مسئولین کافه اورث به چه ارزش‌های اعتقادی پایبند هستند!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha