جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اندرو لاگر

حوزه/ دادستان ایالات متحده آمریکا گفت: رسانه‌های غربی حقیقت را وارونه جلوه داده و اسلام را دین خشونت معرفی می‌کنند، این درحالی است که اسلام دین صلح بوده و شما نباید به سخن آن‌ها گوش دهید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از alphanewsmn.com، یک وکیل ارشد آمریکایی در شهر سنت‌کلود واقع در ایالت مینه‌سوتای آمریکا، در یک همایش اسلام‌هراسی اعلام کرد: از جامعه رو به رشد مسلمانان در این کشور وحشت نداشته باشید.

اندرو لاگر دادستان ایالات متحده آمریکا که به عنون یکی از سخنرانان همایش اسلام‌هراسی در ایالت مینه‌سوتا سخنرانی می‌کرد، در سخنانش خطاب به شرکت کنندگان و حاضران این همایش گفت: رسانه‌ها در آمریکا حقیقت را وارونه جلوه داده و اسلام را دین خشونت معرفی می‌کنند، این درحالی است که اسلام دین صلح بوده و شما نباید به سخن رسانه‌ها گوش دهید.

در این همایش قربانیان سلام‌هراسی حضور داشته و به سئوالات مربوط به اسلام‌هراسی پاسخ می‌دادند. یکی از این سئوالات درباره علت آمدن و حضور پناهندگان به این منطقه بود.

یکی از پناهندگان در این باره گفت: دلیل آمدن و حضور پناهجویان در آمریکا این است که آنان انتخاب دیگری نداشته‌اند و آمدن‌شان به این کشور تنها به این معناست که آن‌ها شانس آورده‌اند که سالم به اینجا رسیده‌اند.

در این میان گردانندگان همایش از مردم سنت‌کلاود خواستند که پیش داوری‌هایشان را کنار گذاشته و سئوالاتشان را از پناهجویان بپرسند زیرا هدف اصلی یک گفتمان صحیح، پرسیدن سئوالاتی است که ذهن ما را به خود مشغول کرده‌اند.

لاگر امیدوار است در ماه‌های آینده جلسات و همایش‌های مشابهی در این شهر برگزار شده و به سئوالات و نگرانی‌های مردم در رابطه با این مسئله پاسخ درست داده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha