پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شب قدر در جمکران

حوزه/ به همت مدیریت فناوری و اطلاعات و روابط عمومی مسجد مقدس جمکران و به دنبال پاسخ به درخواست عاشقان و دلدادگان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه )، مراسم احیاء شبهای قدر به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، همزمان با آغاز شب‌های قدر و برپایی مراسم معنوی قرائت دعای جوشن کبیر و احیاء این شبهای نورانی، عاشقان و دلدادگان مهدی صاب الزمان روحی ارواحنا فداه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این مسجد مقدس به نشانی www.jamkaran.ir به صورت زنده از دیدن و شنیدن مراسم‌ معنوی این شب‌های مبارک به صورت زنده بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران و مراجعه به بخش پخش زنده، برنامه های مذهبی و معنوی شبهای قدر را به صورت زنده و در دو بخش صوتی و تصویری دریافت کرده و دل‌های خود را روانه این مسجد مقدس کنند.
لازم به ذکر است مراسم معنوی احیای شبهای قدر به شرح ذیل می باشد؛
شب 19 ماه مبارک رمضان آغاز مراسم با قرائت دعای افتتاح توسط سیدبهاء الدین ضیائی و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای گرم حاج عباس حیدرزاده و ادامه برنامه با سخنرانی و برپایی مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی دنبال می شود.
شب 21 ماه مبارک رمضان آغاز مراسم با قرائت دعای افتتاح توسط سیدبهاء الدین ضیائی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج علی مالکی نژاد و ادامه برنامه با سخنرانی و برپایی مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری انجام خواهد گرفت.
شب 23 ماه مبارک رمضان آغاز مراسم با سخنرانی حضرت آیت الله کریمی جهرمی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدپور و مداحی سیدعلی حسینی نژاد دنبال می شود.
یادآور می شود ساعت 22 آغاز مراسم های شبهای احیای مسجد مقدس جمکران می باشد.
انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha