سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای به مناسبت سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، دولتمردان بحرین را از عواقب این اقدام ضد بشری برحذر داشته و به رژیم آل خلیفه گوشزد کرده تا دیر نشده نسبت به اعتراض علماء و مراجع جهان اسلام و سازمان های بین المللی پاسخ مثبت دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه ای  مرکز مدییت حوزه های علمیه به مناسبت  سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم آل خلیفه بدین شرح است:

اذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِمْ بِغَیْرِ حَقّ إِلاّ أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللّهُ...حج ۳۹

رژیم آل خلیفه در ادامه جنایات خود دست به اقدامی گستاخانه زده و تابعیت حضرت آیت الله حاج شیخ عیسی قاسم را که برجسته ترین عالم بحرین است، لغو نموده است.

جرم این عالم زاهد، وارسته و مجاهد چیزی جز مطالبه عزت و استقلال ملت بحرین و تلاش در جهت احقاق حقوق آنان و اجرای عدالت در سایه قوانین اسلامی نبوده است.

این حرکت آل خلیفه سنت ستمگران در طول تاریخ است که پرچمداران مجد و عظمت ملت ها را تهدید و محکوم به اخراج از سرزمین اصلی خود می کنند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه دولتمردان بحرین را از عواقب این اقدام ضد بشری برحذر داشته و بدانند که جریحه دار کردن عواطف مذهبی مردم موجب پیامدهای سهمگین خشم مردمی و بنیان کن خواهد شد

و تا دیر نشده نسبت به اعتراض علماء و مراجع جهان اسلام و سازمان های بین المللی پاسخ مثبت دهند.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha