پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدارس امین

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس از استقبال بی نظیر اولیاء درخصوص ثبت نام فرزندان در مدارس امین خبرداد.

حجت الاسلام یوسف متوسلیان ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به استقبال والدین از مدارس امین  گفت: با توجه به جلسات متمادی و پیگیری های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش به خاطر استقبال بی نظیر اولیاء درخصوص ثبت نام فرزندان در این مدارس ؛ پذیرش مدارس امین نیز همانند مدارس تیز هوشان و نمونه دولتی به صورت امتحان ورودی انجام شد.

وی افزود: این آزمون ورودی مدارس امین به صورت کاملا رسمی و با نظارت حوزه و آموزش و پرورش انجام گرفته وتعداد متقاضیان ثبت نام کننده در مدارس دبیرستان متوسطه اول شهید بکائی پسرانه 679 نفر و دخترانه فاطمه الزهرا سلام الله علیها 600 نفر و متوسطه دوم امین فاطمه الزهرا سلام الله علیها متوسطه دوم 330 نفر بوده است .

معاون تبلیغ حوزه علمیه  فارس تصریح کرد: با توجه به اختصاص دادن زنگ امین و حضور مبلغ به صورت ثابت در کلاسهای درسی و پرسش و پاسخ با دانش آموزان به صورت چهره به چهره  لذا ساعات آموزشی مدارس دبیرستان متوسطه اول و دوم  حدود 30 دقیقه بیشتر شده که نماز و برنامه های فرهنگی و تربیتی به صورت کامل در مدارس انجام بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha