جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام شکوری

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: حکومت آل خلیفه با سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، چهره واقعی خویش را نشان داد و تاوان آن را که نتیجه‌ای جز نابودی این رژیم نخواهد بود به زودی می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضی شکوری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از طریق حاکمان ستمگر آن کشور اظهار داشت: این اقدام ظالمانه موجی در منطقه و جهان به وجود آورده که نشان از دادخواهی و استبداد ستیزی است.

وی افزود: اگر آل خلیفه شعور سیاسی داشته باشند باید بداند که قیام مردم مظلوم بحرین از سال 2011 میلادی علیه بی‌عدالتی حکومت آل خلیفه همچنان ادامه و استمرار دارد و هیچ کدام از قتل و غارت، شکنجه و تبعید نتیجه‌ای نداشته است بنابراین تکیه کردن به رژیم پوسیده آل سعود و آمریکای جنایتکار ثمره‌ای برای آنان نخواهند داشت و باید منتظر سرنوشت محمد رضا پهلوی، صدام عفلقی، حسنی مبارک و قذافی برای خود باشند و سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم غیر از تشریع سقوط آل خلیفه نتیجه دیگری ندارد.

امام جمعه خوی تصریح کرد: آل خلیفه فرقه‌ای هستند که خود را بزرگ و مستبد پنداشته و از عقل و درایت کافی برخوردار نیستند و خود را در گرداب خطرناکی افکنده‌اند که روز به روز بر گرفتاری آن‌ها افزوده و تاوان آن را که نتیجه‌ای جز نابودی این رژیم نخواهد بود به زودی می‌بینند.

مدیر حوزه علمیه خوی خاطرنشان کرد: رژیم بحرین هم اکنون به کمک آل سعود سرپاست و به همراه آل سعود نیز شکست خواهد خورد و این رژیم جنایتکار باید بداند اگر تغییر رویه ندهد، مردم مسلمان بحرین با حرکت انقلابی، این رژیم را نابود خواهند کرد.

وی بیان داشت: وقتی عربستان و آمریکا می‌بینند در تحولات میدانی در سوریه، عراق و یمن داعشی‌ها با شکست مواجه شده‌اند، می‌خواهند انتقام این شکست‌ها را از شیعیان بحرین بگیرند اما نه تنها شیعیان بحرین بلکه تمام مسلمان و آزادی‌خواهان جهان در مقابل این توطئه و جسارتی که به رهبر شیعیان بحرین شده ایستاده‌اند، هرگز بی تفاوت و ساکت نخواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha