پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه»

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: ابتکارات حوزه های علمیه به ویژه در عرصه پژوهش های قرآنی، در نمایشگاه بین المللی قرآن برجسته است.

 حجت الاسلام صفر فلاحی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: خوشبختانه حضور حوزه های علمیه در نمایشگاه قرآن پر رنگ است.

 وی با بیان این که حضور بخش حوزوی در نمایشگاه های قرآن کریم، بسیار ضروری است، گفت: متولی امور دینی جامعه، حوزه های علمیه است و از این رو حضور آنان در این نمایشگاه ها، یک ضرورت است.

 معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: با توجه به این که مراکز مختلف حوزوی و کسانی که تربیت یافته حوزه های علمیه هستند، بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را سرپرستی و هدایت می کنند، حضور آنان نشان دهنده حجم فعالیت ها و ابتکارات آنان و همچنین باعث رودرو شدن با شبهات مطرح جامعه و یافتن پاسخ مناسب برای آن ها محسوب می شود.

 حجت الاسلام فلاحی در پایان با بیان این که اقبال مردم به بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بسیار خوب و قابل توجه است، گفت: با ابتکارات حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، جذابیت های خوبی برای مردم حاصل شده و به همین جهت شاهد اقبال خوب مردم به این بخش هستیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha