چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 386067
۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
محمد کاروند اوقاف ایلام

حوزه/ حجت الاسلام کاروند شب قدر را شب نزدیکی و راز و نیاز با خداوند توصیف کرد و گفت: در شب قدر درهای آسمان به روی بندگان گشوده شده و باران رحمت الهی بر انسان سرازیر می شود.

حجت الاسلام محمد کاروند رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به فرار رسیدن شب های قدر، اظهار داشت: شب قدر شب صیقل دادن جوهر وجود انسان است.

وی افزود: ماه رمضان ماه بهره برداری از فضایل و برکات خداوند است و انسان باید سعی کند خود را در مسیر بندگی خداوند قرار دهد، تا سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کند.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به برگزاری مراسم احیاء در این شهرستان خاطر نشان کرد: در شهرستان تویسرکان مراسم شب های قدر در بیش از 100 مسجد برگزار می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این ماه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی را برای مردم تدارک دیده و لازم تا در این عرصه فعالیت بیشتری صورت گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان تصریح کرد: مراسم احیا در این شهرستان در هیات های مذهبی، نساجد و بقاع متبرکه در شب های قدر برگزار می شود.

وی شب قدر را شب نزدیکی و راز و نیاز با خداوند توصیف کرد و گفت: شب قدر شبی است که درهای آسمان به روی بندگان گشوده می شود و باران رحمت الهی بر انسان سرازیر می شود.

وی خود سازی اخلاقی را از دیگر اولویت های جامعه دانست و گفت: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های درونی انسان است که در طول زندگی مغفول مانده است.

وی از حضر مبلغان در ماه رمضان در این شهرستان خبرداد و ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان مانند سال های گذشته مبلغان در این شهرستان حضور داشته، به پاسخگویی به سوالعات و رفع مشکلات مردم در زمینه اعتقادات می پرداند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha