شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام علی علیه السلام

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز باید سبک زندگی امام علی(ع) در ابعاد مختلف حکومتی و مدیریتی برای مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی تبیین شود، تصریح کرد:هر کس در هر پست و مقامی باید سیره امام علی(ع) را در خدمت به مردم پیاده کند.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که امروز رسانه ها، مبلغان و دستگاه های فرهنگی باید برنامه ریزی های هدفمندی برای ترویج سبک زندگی علوی در جامعه داشته باشند، گفت: با تعریفی از واژه زندگی هدفمند و تبیین زندگی مولا امیرالمومنان علی(ع) در ابعاد مختلف، می توان سبک زندگی علوی را در جامعه نهادینه کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید سبک زندگی امام علی(ع) در ابعاد مختلف حکومتی و مدیریتی برای مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی تبیین شود، تصریح کرد:هر کس در هر پست و مقامی باید سیره و منش امام علی(ع) را در خدمت به مردم پیاده کند و تلاش نمایدخدمتی خالصانه داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز روزمرگی در پیشبرد امورات زندگی بدون هدف و انگیزه های الهی را آفت جدی بشر عنوان کرد و افزود: باید در تمام ابعاد دستورات دینی و الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با عمل به سیره اهل بیت(ع) آرامش روحی و معنوی را برای خود فراهم کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطر نشان کرد: انسان برای رسیدن به زندگی مطلوب نیازمند الگوگیری قابل اعتماد و متعالی در ابعاد گوناگون زندگی است.

وی با اشاره به اینکه سیره و روش زندگانی امام علی(ع)  فارغ از دین و آئين نه تنها برای شیعیان، بلکه برای جهان اسلام و آزاد اندیشان الگویی ناب و بی بدلیل است، اظهار داشت: سبک زندگی براساس مبنای قرآن و آموزه های اسلامی همان تحقق سبک زندگی علوی در جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha