جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهاجریان مقدم - طبس

حوزه/امام جمعه طبس با محکوم کردن جنایات آل خلیفه در بحرین گفت: آل خلیفه رژیمی نامشروع و دست نشانده اسرائیل در منطقه است که هر روز با اقدامات شنیع ذات پلید خود را بیشتر آشکار می نماید.

حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم ، امام جمعه طبس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به حاکمیت غاصبانه آل خلیفه بر بحرین گفت: آل خلیفه اصالتا بحرینی نیستند و به صورت غاصبانه  200 سال قبل به این کشور وارد شدند و هم اکنون آل خلیفه بدون رای مردم و به صورت مستبدانه بر کشور بحرین حکومت می کند.

امام جمعه طبس با اشاره به شیعه بودن اکثریت مردم بحرین، گفت: شیخ عیسی قاسم از علمای بزرگ شیعه هستند که محبوبیت قابل توجهی در منطقه داشته و رهبر شیعیان بحرین می باشند و همین امر باعث عصبانیت آل خلیفه از او شده است.

وی، نقش شیخ عیسی قاسم را در بحرین بسیار کلیدی عنوان کرد و با اشاره به لغو کردن تابعیت این عالم بحرینی، اظهار کرد: آل خلیفه با این کار می خواهد فشار خود را به شیعیان به خصوص این شیخ بزرگوار بیشتر کند.

امام جمعه طبس افزود: بیانیه به موقع و دقیق سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی مبنی بر کوچکترین اقدامی علیه شیخ عیسی قاسم، تبعات خارج از تصور آنان که کمترین آن حرکت مسلحانه خواهد بود قابل تقدیر و مورد حمایت همه مردم ایران است.

وی، به اعتراض و راهپیمایی مردم بحرین اشاره کرد و افزود: تمام علما، روحانیون و مردم بزرگ ایران هم صدا در گوشه گوشه ایران اسلامی حمایت خود را در نماز جمعه از رهبر و مردم شیعیان بحرین نشان داده و قطعا این حمایت راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام مهاجریان گفت: علما، روحانیون و مردم در هر شرایطی پشت سر ولی امر مسلمین و سربازان بزرگش همچون سردار سلیمانی ها هستند و حمایت عملی و معنویی خود را از آنان در برابر تمام ظالمان و غاصبان دارند و خواهند داشت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha