شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویری از حال و هوای نمایشگاه بین المللی قرآن

حوزه/ مسئول غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از اهداء ۵ هزار جلد قرآن کریم توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن خبر داد.

سرکار خانم شیدا مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با اعلام خبر اهداء 5 هزار جلد قرآن کریم به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: در تمامی شب های بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و پس از زمان افطار، تعدادی قرآن را به صورت هدیه به بازدیدکنندگان اهداء می کنیم تا به این ترتیب قدمی کوچک در راستای ترویج فرهنگ قرآن برداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مدت برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز برخی نهادها و ارگان های مستقر در نمایشگاه تقاضای قرآن اهدایی داشتند که با اکثر آن تقاضاها موافقت شد.

مسئول غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اضافه کرد: غرفه ای تحت عنوان غرفه کودک توسط بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ایجاد شده بود که این غرفه، 400 جلد قرآن اهدایی مجمع جهانی اهل بیت(ع) را به کودکان حافظ سوره های قرآن هدیه کرد.

وی گفت: همچنین در تمامی شب های بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در برنامه زنده رادیو معارف، سؤالی از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) مطرح می شد که به قید قرعه، به شرکت کنندگانی که از طریق پیامک، پاسخ صحیح را داده بودند، هر شب 30 جلد قرآن کریم هدیه شد.

خانم مرادی یادآور شد: در غرفه مجمع جهانی اهل بیت، همچنین 1700 عنوان کتاب به 57 زبان دنیا برای ارائه و فروش به مردم آورده شده بود که البته نسخه دیجیتالی این کتاب ها نیز در سایت مجمع جهانی اهل بیت(ع) موجود است.

وی با بیان این که تمام محصولات ارائه شده توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از روز اول نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به مخاطبان ارائه شد، گفت: یکی از کتاب هایی که مورد استقبال بسیار زیاد مردم قرار گرفت، زندگی نامه اهل بیت(ع) در 14 جلد به دو زبان فارسی و عربی بود که به دلیل درخواست بسیار بالای مردم، گاهی به اتمام می رسید و سفارش خرید از آنان گرفته می شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha