پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام گلی تصریح کرد: خیر ما در دوستی و نزدیکی و فرمانبری از امام زمان(عج) است، لذا باید حواسمان را جمع کنیم آدرس را اشتباهی نرویم و دست به دامن دیگران نشویم.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام گفت: ماه رمضان و شب های قدر فرصت توبه و استغفار می باشد و انسان می تواند با استفاده کامل از این لحظات پر فضیلت فاصله خود با خدا را کم کند.

وی افزود: متاسفانه ما برای عزیز شدن و عزت پیدا کردن آدرس را اشتباه می رویم، در صورتی که خداوند و اهل البیت (ع) آدرس دقیق را به ما نشان داده اند و آن هم بندگی و اطاعت از خداوند می باشد.

معون تهذیب حوزه علمیه ایلام با بیان این که  در شب قدر باید متوسل به امام زمان(عج)، تصریح کرد: خیر ما در دوستی و نزدیکی و فرمانبری از امام زمان(عج) است، لذا باید حواسمان را جمع کنیم آدرس را اشتباهی نروزم و دست به دامن دیگران نشویم.

حجت الاسلام گلی با اشاره به عوامل عزتمندی و سربلندی در دنیا و آخرت، افزود: یکی از عوامل عزتمندی و سربلندی، بندگی و اطاعت از خداست و انسان با رعایت تقوا می تواند تمامی مسیرهای سخت و دشوار زندگی را برای خود هموار نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha