پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا بابایی _ امام جمعه فردوس

حوزه /اطاعت و پیروی از ولایت رمز پیشرفت و توسعه هر حکومتی است و زاویه گرفتن از ولایت جامعه را به سمت پرتگاه هدایت می کند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی ،امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با تسلیت ایام سوگواری لیالی قدر اظهار داشت: خداوند برای تطهیر شدن در کل سال روزهای و شب هایی را قرار داده تا انسان ها به سمت حقیقت هستی ومعنویت حرکت کنند.

وی با اشاره به استفاده از لحظه لحظه های شب های قدر گفت: انسان با استغفار و توبه و راز و نیاز با خداوند خود را یکسال بیمه می کند، چرا که بزرگترین شب از نظر معنویت در کل سال شب قدر است.

امام جمعه فردوس زندگی و سیره امام علی(ع) را الگوی شیعیان و مسلمانان دانست و افزود: پیامبر (ص) فرموده اند که محوریت حق از آن امیرالمومنین (ع) بوده و میزان و سنجش ایشان هستند.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در جامعه ادامه داد: اطاعت و پیروی از ولایت رمز پیشرفت و توسعه هر حکومتی است و زاویه گرفتن از ولایت جامعه را به سمت پرتگاه هدایت می کند.

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر افزایش بصیرت جوانان در جامعه افزود: اگر ما بتوانیم اسلام ناب محمدی را در جامعه اجرا کنیم، نور معنویت در دلهای جوانان نفوذ کرده و توطئه شیاطین و دشمنان خنثی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نقش روحانیون در بالا بردن بصیرت و آگاهی جامعه گفت: ارتباط چهره به چهره رمز نفوذ در دلهاست و روحانیون و طلاب باید از ظرفیت این ماه برای تقویت ایمان و بصیرت مردم در جامعه اسلامی در گوشه گوشه کشور به درستی استفاده کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha